Sfeermakers voor binnen en buiten.

Hier komen houten meubelen, woonaccessoires en lampen in een mix bij elkaar.

Welkom in onze showroom.

Vriendelijke groet,

Nico & Ginette Westenbrink

Dokter Larijweg 87 

7961 NP Ruinerwold

Geopend Dinsdag t/m Zaterdag 
van 10.00 tot 17.00 uur.

Daarbuiten op afspraak.

Belt u even en wij maken tijd voor u.

0618583076

 

 

Meest Gestelde Vragen

In welke landen leveren jullie?

Op dit moment leveren we in Nederland . 

Welke betaalmogelijkheden bieden jullie aan?
Wij bieden 2 betaalmogelijkheden.
- direct online via iDeal
- onder rembours (factuur wordt meegestuurd)


Wat zijn de verzendkosten?
Bij bestellingen lager dan € 50 betaalt u € 6,95 aan verzendkosten. Bij bestellingen boven € 50 betaalt u geen verzendkosten.

Meubelen en buitenkeukens besteld via de webshop geldt afleverkosten in overleg.

 

Ik kan een product niet meer online vinden, is het dan uitverkocht?
Ja. Wanneer een artikel niet meer online staat is het uitverkocht. U kunt een e-mail sturen naar info@inouthout.nl met de vraag of het wellicht later weer in het assortiment wordt opgenomen.

Krijg ik altijd een bevestigingsmail nadat de bestelling is afgerond?
Ja, als u online heeft besteld ontvangt u een bevestiging op het e-mailadres dat u heeft opgegeven.

Ik heb per ongeluk een verkeerd product besteld, kan ik dit nog wijzigen/annuleren?
U kunt telefonisch contact opnemen tijdens kantooruren op 0618583076. Wanneer u buiten kantooruren besteld, kunt u een mailtje sturen naar info@inouthout.nl.  U ontvangt een e-mail met een bevestiging wanneer de medewerkers uw bericht hebben gelezen. Vermeld in uw e-mail altijd uw klantnummer of ordernummer.

 

Wanneer wordt mijn bestelling afgeleverd?
Wij streven ernaar om uw bestelling binnen 3 dagen bij u thuis af te leveren. Mocht dit langer duren, wilt u dan a.u.b. contact opnemen via 0618583076 of via info@inouthoutshop.nl

 

Kan ik mijn afleveradres wijzigen?
U kunt telefonisch contact opnemen tijdens kantooruren op 0618583076. Wanneer u buiten kantooruren besteld, kunt u een mailtje sturen naar info@inouthout.nl.  U ontvangt een e-mail met een bevestiging wanneer de medewerkers uw bericht hebben gelezen. Vermeld in uw e-mail altijd uw klantnummer of ordernummer en duidelijk het afleveradres.

 

Ik heb per ongeluk een dubbele bestelling geplaatst, wat nu?
Neem dan a.u.b. zo spoedig mogelijk contact op met ons. U kunt telefonisch contact opnemen tijdens kantooruren op 0618583076. Wanneer u buiten kantooruren besteld, kunt u een mailtje sturen naar info@inouthout.nl. Vermeld in uw e-mail altijd uw klantnummer of ordernummer.  U ontvangt een e-mail met een bevestiging wanneer de medewerkers uw bericht hebben gelezen.

 

 Kan ik mijn bestelling ook afhalen bij een winkel?
Ja. U kunt dit per e-mail of per telefoon doorgeven.

 

Wat is het rekeningnummer waarop ik het bedrag moet overmaken?
Wanneer u een factuur heeft ontvagen, kunt u uw orderbedrag overmaken op rekeningnummer: NL14ABNA514391308 onder vermelding van uw factuurnummer.

 

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Wanneer u niet tevreden bent met uw bestelling kunt u een e-mail sturen naar info@inouthoutshop.nl. Vermeld daarbij duidelijk uw klantnummer, ordernummer en welke artikelen u wilt retourneren. Wij zullen een ophaalopdracht voor u inplannen. Geeft u ook aan op welke dag/tijd het u schikt dat de transporteur het pakketje bij u op komt halen.